Page 1 of 1

Vårkänslor

Posted: Tue 25 Mar, 2003 21:02
by Birger
Image

Posted: Fri 28 Mar, 2003 13:22
by Plus2
Ahhh. Våren 2002. Året då vi körde som laglösa desperados utan godkänd nummerplåt fram...

Årets riktiga premiär blir väl i Tomelilla 18/4  :wave:

Mvh,
P-O