Page 1 of 1

Carrera GT på Porsches testbana i Weissach!

Posted: Mon 24 Mar, 2003 14:18
by Atariman
Ta en titt på videoklippen här...

http://www3.porsche.de/german/deu/carre ... efault.htm

(Tryck på Start)

Varvar ur "rätt" hyfsat på rakan! :steer:  :up:

Och ljudet...  :bow: :bow: :bow:

:eek2o: Image :eek2o:

Posted: Mon 24 Mar, 2003 20:37
by Lotus
Finns det inte lite Elisedrag i den från sidan? :-D  :up:

Posted: Mon 24 Mar, 2003 20:41
by Atariman
Ja, kanske en liten aning - som en tillplattad och utdragen en då!
Beror väl på hur man tittar på den, antar jag? :-D

:rolleyes07:  :eyes2: