Page 1 of 1
Tips på bra rekondare med humana priser i sthlm ??
Posted: Mon 24 Mar, 2003 12:09
by LO224
Hälsningar
:standhello: LO224
Posted: Mon 24 Mar, 2003 12:35
by Guest
NFR Biltvätt (Robban) 070-5154379
Ditec (Petter) 08-241198
Posted: Mon 24 Mar, 2003 12:58
by Atariman
Vad tycker du är ett humant pris, och vad vill du ha gjort? Totalrekond, lackbehandling, eller bara en allmän uppfräschning till våren? Innerstan, norr, syd, väst?
Posted: Mon 24 Mar, 2003 17:29
by LO224
Tackar,
Jag kollade lite förra året och då skulle Zinkens ??? på Brännkyrkagatan ha 1400 för, tvätt inv/utv/motor, dammsug, polering och vaxning.
Eftersom jag mest befinner mig på södra sidan och innerstan så är dom områdena mest intressanta.
Hälsningar
LO224
Ps. Väntar med lackbehandling till senare !
Posted: Mon 24 Mar, 2003 17:32
by Guest
LO224 wrote:Jag kollade lite förra året och då skulle Zinkens ??? på Brännkyrkagatan ha 1400 för, tvätt inv/utv/motor, dammsug, polering och vaxning.
Robban gjorde samma på min bil (Volvon) förra året, kostade 900 kr, blev hur bra som helst. Ligger på Liljeholmen.
Posted: Mon 24 Mar, 2003 17:43
by Atariman
Ok, ja det finns ju en hel del som gör det du tänkt dig i de prisregionerna.
Jag har själv blivit rekommenderad till ett företag (vars tjänster jag dock inte använt mig av ännu) som huserar i Scandic Park Hotels (på Karlavägen) garage (har tyvärr tappat bort namnet på firman

) som tydligen skall vara väldigt duktiga, samt förhållandevis billiga.
Telefonnumret är iaf: 08-10 80 84
