Page 1 of 1
Skor och handskar
Posted: Sun 23 Mar, 2003 17:24
by Guest
Sådär...nu har jag köpt nya skor och handskar till racingsäsongen. Det blev Sparco Top2 skor och SuperPro handskar (blåa). Både handskarna och skorna är väldigt sköna. Rekommenderas! Handlade från Forsman,
http://www.forsman-motor.se/

Posted: Sun 23 Mar, 2003 17:41
by Lotus
Tittade på liknande skor, märke Sabelt, kostar hos Dalhems 1360,-. Vet du vad det är för skillnad på Sabelt och Sparco Peter? Vad betalade du för skorna?

Posted: Sun 23 Mar, 2003 18:07
by Guest
Vet inte skillnaden, säkert mycket lika. Jag betalade totalt 2270 kr. Dyrt men kul.
Posted: Sun 23 Mar, 2003 18:09
by Lotus
Och så slipper man ju trampa på alla tre pedalerna samtidigt

Posted: Mon 24 Mar, 2003 15:12
by Joakim
Fick likadana skor i julklapp + handskar , dock Sparco club. Det är första gången jag lyckats åka långlopp i gocart utan att få hanflatsstora blåsor( invigning).
