Page 1 of 1

LOTUS Elise 111r

Posted: Tue 15 May, 2007 21:05
by wagner
Säljer min Blå Lotus....

http://www.blocket.se/vi/11972157.htm?ca=15_s

Johannes

Posted: Tue 15 May, 2007 21:56
by Marcus N
Vad gav du för den ny?

Posted: Wed 16 May, 2007 13:09
by AB
Varför :kopf:

Posted: Sun 17 Jun, 2007 11:21
by wagner
Ring gärna så kan vi diskutera detaljerna...

Det är alltid kul att prata med Lotus-folk...
Johannes

0733-36 68 67