Page 1 of 1

Budget Lotus

Posted: Tue 15 May, 2007 09:18
by Nillet

Posted: Tue 15 May, 2007 13:51
by JawZ
Karossens vinklar runt frontlyktorna samt formen på lyktorna påminner mycket som Speedster tycker jag.

Posted: Tue 15 May, 2007 19:28
by Lasse H
Aktern ser väl tämligen ok ut, men jag tycker att fronten verkar rörig och överarbetad. Vet någon vad det är för tekniska specifikationer på bilen ?
GRP-kaross eller plåt ?

hälsn
Lasse H

Posted: Tue 15 May, 2007 20:01
by Nillet
He said Proton was currently identifying the specification for the car, platform to work with and the market to focus.
Låter som om den bara är på idé-stadiet.
Det är inte mycket som sägs egentligen.
Lotus som byggs i Malaysia, att säljas i hela världen, med pris kring RM100000 (ca 210000kr).

Posted: Tue 19 Jun, 2007 16:44
by BeeRz
verkar inte finnas mycket specs om den so far
sen ser den lite alldaglig ut
typ hyundai coupe

Posted: Mon 03 Sep, 2007 08:01
by Lasse
Detta ämne har flyttats hit till "Allmänt" då det inte fyller kriterierna för att ligga under "Officiella nyheter från Lotus"

Mvh /Lasse  :wave:

Posted: Wed 05 Sep, 2007 07:12
by Andy
Varför stå det PMS på skyltarna? :shock:

Posted: Wed 05 Sep, 2007 07:14
by BeeRz
bilen kanske e´ lite grinig :)

Posted: Wed 05 Sep, 2007 09:00
by Lasse H
:lol:  :up:

hälsn
Lasse H

Posted: Wed 05 Sep, 2007 10:19
by Per-Ola
Nu är det dags för några på forumet att skaffa skarpare glasögon :shock:

Det står PM5 på bilen, vilket också går att utläsa i en av ovanstående länkar.

Då är frågan istället: Vad står PM5 för? Proton Model 5?

Per-Ola

Posted: Wed 05 Sep, 2007 14:46
by Joakim
Blir den snygg och enkel kan jag tänka mig och handla men då måste det stå Lotus på den..

:steer: