Page 1 of 1

OZ-fälgar med 048:or till Elise

Posted: Sun 29 Apr, 2007 22:12
by Lasse H
Jag har OZ-fälgar till S2 Elise 111 S till salu.
Fälgarna kostade nya 22.125:-. Fortfarande i perfekt skick.
Inte en repa. Aldrig varit i kontakt med någon trottoarkant.
På fälgarna ligger Yokohama 048:or. Bakdäcken är helt nya.
Inte ens inskrubbade. Pris för dessa var drygt 5.000:- för några
veckor sedan. Framdäcken har mer än halva livet kvar !

Ge mig ett bud.

hälsn
Lasse H

Posted: Mon 30 Apr, 2007 10:27
by eon
Har du redan en CSR200 Lasse? :shock:

Edit: Såg nu infotråden.

Posted: Mon 30 Apr, 2007 14:48
by Lasse H
Ja, jag bytte i lördags.
Nu har jag däck+fälgar till salu samt "oil surge baffle" dvs
Eliseparts skvalpplåt till oljetråget.

hälsn
Lasse H

Posted: Mon 30 Apr, 2007 21:20
by kotten
Det finns en kille här i Linköping som har en svart 111R som söker fälg och däck. Han heter Anders, men jag har tyvärr inte s¨mycket mer info.

Erik,
Du kanske har mer info

Posted: Tue 01 May, 2007 08:10
by Lasse H
Det är ej samma fälgar till 111S och 111R/S2 Exige. Fast det går visst att lösa med spacers. Finns att köpa i GB. Men tack för tipset.

hälsn
Lasse H

Posted: Tue 01 May, 2007 08:32
by Marcus N
Tänk på att en bild säger mer än tusen ord  :wave: (kanske dax att skaffa en digitalkamera och lära sig få in bilden på forumet)

Posted: Tue 01 May, 2007 08:55
by Lasse H
Efter att ha bytt bil så har jag inte råd att köpa något nytt alls !
Och jag tror inte att min lilla Nalle Puh-hjärna klarar av att lära
sig den nya tekniken. Men hjälp mottages tacksamt. Dels kan bidrag sättas in på mitt bankkonto och dels kan någon som har både kamera och kunskap kanske hjälpa mig med en bild ? :lol:
Fast jag måste nog tvätta fälgarna först !

hälsn
Lasse H

Posted: Tue 01 May, 2007 09:24
by Nillet
Inga fälgbilder men bilder med fälg. :-D
Image
Image

Posted: Tue 01 May, 2007 10:24
by Lasse H
Niklas !
Du är alltid hjälpsam.

hälsn
Lasse H