Årets sista tur
Posted: Sun 03 Nov, 2002 15:16
Jaha. då har man varit ute på årets sista tur med bilen
Nu får den stå i garaget till varmare tider närmar sig. Någon liten varmkörning på garageuppfarten får det väl ändå bli om vädret tillåter.