Page 1 of 2

Delad tråd: Ferrari 308

Posted: Wed 12 Mar, 2003 12:55
by Lotus
Ooops! Just nu har jag Ferrari 308 GTS :blush:
(Delad ifrån "skrivbordsunderlägg-Lotus)  :wave:

Posted: Wed 12 Mar, 2003 15:10
by patrik
e du sugen på den??

Posted: Wed 12 Mar, 2003 15:39
by Lotus
Ja :blush: Jag tror Lotusen hade blivit glad för en sådan kurvig skönhet :love25: Och så behöver jag en vintersportbil när Lotusen står i garaget :winking:

Posted: Wed 12 Mar, 2003 16:54
by patrik
hmm nu e du grym!! men det vore ju ej fel att ha en sådan oxå!! men jag väljer hellre en 348 då iom den går ju att styla mer!!

Posted: Wed 12 Mar, 2003 17:45
by Lotus
Jag har fallit för karossformen och mittkonsollen med sina vippbrytare :loveu: Sedan att den inte är lika ombonad och mysig som Lotusen det må vara, men har man båda två så kan man ju välja efter humör :-D

Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:05
by patrik
ja du vad säger man!!

Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:58
by Lotus
Jag kanske får sluta skriva om Ferrari här på hemsidan. Tänk om Per-Ola klipper itu mitt medlemskort :shock: SNÄLLA Per-Ola klipp inte i mitt kort jag vill vara medlem i klubben :-D :steer:  :wave:

Posted: Thu 13 Mar, 2003 16:38
by patrik
vad har du för planer nu på våren då??

Posted: Thu 13 Mar, 2003 17:32
by Lotus
Ut och köra så mycket Lotus som möjligt :steer: :drivecar: :-D

Posted: Fri 14 Mar, 2003 08:12
by patrik
Då möts vi ev!! :-D

Posted: Fri 14 Mar, 2003 08:29
by Per-Ola
Här skall klippas medlemskort... :-D

Per-Ola

Posted: Fri 14 Mar, 2003 10:04
by Lotus
:bigcry:...... Förresten Per-Ola du måste få tag i mig innan du kan klippa :shock:
Du kan inte ta mig...Du kan inte ta mig!!! :-D :-D  :wave:

Posted: Fri 14 Mar, 2003 13:51
by patrik
sånt fall så tror jag att jag ligger före!!! :steer:

Posted: Fri 14 Mar, 2003 14:12
by Lotus
Två mot en!!! :bawling:  :bigl:

Posted: Mon 17 Mar, 2003 07:55
by patrik
men men det e ju inte det vi ska syssla med!