Page 1 of 2
Delad tråd: Ferrari 308
Posted: Wed 12 Mar, 2003 12:55
by Lotus
Ooops! Just nu har jag Ferrari 308 GTS
(Delad ifrån "skrivbordsunderlägg-Lotus)

Posted: Wed 12 Mar, 2003 15:10
by patrik
e du sugen på den??
Posted: Wed 12 Mar, 2003 15:39
by Lotus
Ja

Jag tror Lotusen hade blivit glad för en sådan kurvig skönhet

Och så behöver jag en vintersportbil när Lotusen står i garaget

Posted: Wed 12 Mar, 2003 16:54
by patrik
hmm nu e du grym!! men det vore ju ej fel att ha en sådan oxå!! men jag väljer hellre en 348 då iom den går ju att styla mer!!
Posted: Wed 12 Mar, 2003 17:45
by Lotus
Jag har fallit för karossformen och mittkonsollen med sina vippbrytare

Sedan att den inte är lika ombonad och mysig som Lotusen det må vara, men har man båda två så kan man ju välja efter humör

Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:05
by patrik
ja du vad säger man!!
Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:58
by Lotus
Posted: Thu 13 Mar, 2003 16:38
by patrik
vad har du för planer nu på våren då??
Posted: Thu 13 Mar, 2003 17:32
by Lotus
Ut och köra så mycket Lotus som möjligt

:drivecar:

Posted: Fri 14 Mar, 2003 08:12
by patrik
Då möts vi ev!!

Posted: Fri 14 Mar, 2003 08:29
by Per-Ola
Här skall klippas medlemskort...
Per-Ola
Posted: Fri 14 Mar, 2003 10:04
by Lotus
Posted: Fri 14 Mar, 2003 13:51
by patrik
sånt fall så tror jag att jag ligger före!!!

Posted: Fri 14 Mar, 2003 14:12
by Lotus
Två mot en!!!

Posted: Mon 17 Mar, 2003 07:55
by patrik
men men det e ju inte det vi ska syssla med!