Page 1 of 1
Chatten
Posted: Wed 12 Mar, 2003 13:52
by Lotus
Jag har varit inne men det var ingen där

Posted: Thu 13 Mar, 2003 10:19
by lo918
Vart är länken till chatten ?
/stefan
Posted: Thu 13 Mar, 2003 10:54
by Guest
Chatten ligger längst ner på startsidan
www.lccs.nu/forum. Den fungerar dock inte just nu. Kommer att funka ikväll igen.
Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:09
by Lasse
Till Lotus:
Snacka skit

!!! Du pratade ju flera meningar med mig!
Mvh /Lasse
Posted: Thu 13 Mar, 2003 13:40
by Lotus
Första gången jag var där var jag ensam

Andra gången var du där Lasse )

( Det gick inte lika hett till som smilisen antyder men det var de enda smilisar som "pratade" med varandra) :standhello:

Posted: Thu 13 Mar, 2003 14:04
by Plus2
Anledningen till att det är "Tekniskt uheld" (välkänd skylt för oss skåningar som ser på dansk TV...) är att imorse så skulle jag fixa till tidsangivelsen för chatten.
Tyvärr visade det sig att den nya brandväggen här på jobbet inte tillåter utgående FTP längre :518: . Problemet är att FTP filöverföringen börjar med att radera den gamla filen innan FTP märker att det inte går att skicka dit den nya versionen av filen
Lasse och Stefan får ta en vilopaus i det ivriga chattandet tills någon gång ikväll.
Sorry,
P-O