Page 1 of 1

Älgar!!!

Posted: Thu 06 Mar, 2003 20:26
by Lotus
Jag håller på att koppla in batteriet i Lotusen, när jag jag är klar och reser mig upp står det 3st. älgar och tittar in i garaget på mig, helt plötsligt ser Lotusen ännu lägre ut än den brukar. (här skulle en Skräcksmilis passat in men det finns ingen än så....AAARRRGHH!!!!!) Tack gode gud  :bow: för att dom gick åt rätt håll, bort från Lotusen. Undra om man får plats med en älgstudsare i Lotusen :fighting21:

Posted: Thu 06 Mar, 2003 20:56
by lo918
Det var inte dig dom tittade på utan Lotusen  :wave:

/stefan

Posted: Thu 06 Mar, 2003 21:01
by Lotus
Ja visst har Lotus en Djurisk dragningskraft :laugh: