Page 1 of 1
Nu kan ni ladda ner en liten film!
Posted: Wed 05 Mar, 2003 22:12
by Guest
Jag har lagt upp en snutt från bankörningen i Björkvik i höstas. Ni får åka med i en Exige. Det är inte så bra kvalité, men lyssna på ljudet
Filmen är på 6,5 mb och jag låter den ligga där en vecka eller två.
Klicka på länken med höger musknapp och välj "spara mål som..." brukar vara det bästa.
http://www.lccs.nu/foto/Exige.WMV
Posted: Thu 06 Mar, 2003 08:41
by Plus2
Glöm inte bort att det sedan tidigare finns en film med Smudo körandes en Motorsport Elise runt Nürburgring under
http://www.lccs.nu/video/elise_vs_corvette.mpg (OBS! 40 Meg)
Du kanske skall flytta din film till "video/" Peter?
Mvh,
P-O
Posted: Thu 06 Mar, 2003 08:44
by Guest
plus2 wrote:Glöm inte bort att det sedan tidigare finns en film med Smudo körandes en Motorsport Elise runt Nürburgring under
http://www.lccs.nu/video/elise_vs_corvette.mpg (OBS! 40 Meg)
Du kanske skall flytta din film till "video/" Peter?
Mvh,
P-O
Det visste jag inte om! Ska fixa det ikväll.
Posted: Thu 06 Mar, 2003 08:50
by Plus2
Uj uj uj... Jag har nu åkt med runt Björkvik Ring... Snacka om att ni grabbar har behov av att få köra på en riktig bana...
Mvh,
P-O
Posted: Thu 06 Mar, 2003 09:02
by Göran
Aha ...jag visste inte att det var en motorsport Elise på Ringen. Det förklarar att jag tyckte han gjorde uppväxlingarna tidigare och snabbare än vad jag tyckte jag kom ihåg. Har ju varit där 5 eller 6 gånger

någon avundsjuk

Nåja har man bott i Bryssel så borde man faktiskt ha varit där flera gånger.
Det är ett måste för en sportbilsägare att ha varit där.
När gör vi en LCCS-trip dit???

Posted: Thu 06 Mar, 2003 09:23
by Plus2
Göran, titta på
http://www.red-motorsport.de/ Jag tror att bilen Smudo kör är den gröna Elisen i "Gallerie", "RED-Elise Saison 2000"
Mvh,
P-O