Page 1 of 1

Halkkörning medelst Lotus Elise/Exige

Posted: Sat 02 Nov, 2002 18:49
by Guest
Idag var vi ut och provade halkbanan på Tullinge flygfält med våra Lotusar. :lol: :lol: :lol: Vi bjöd upp till dans och lyckades göra några riktigt schyssta piruetter :!:

Det var nog året sista "riktiga" körning. Känns lite läskigt att köra på allmän väg när det är halt och man har hårda sommardäck.

Mvh

Posted: Sun 03 Nov, 2002 09:19
by Staffan
Hello!


Låter spännande med halkkörning - ganska tufft att häva returerna med mittmotor kan jag tro.

Kul med detta nya forum. Bilen står fortfarande på verkstaden och blir troligtvis klar nästa vecka, har gått 8 veckor nu och man kan ju bli galen för mindre.

Staffan

Posted: Sun 03 Nov, 2002 13:19
by EH
Katastrof Staffan, Jag lider med dig!
Det låter som att det blir lagom att hämta ut bilen till vägarna är saltade o fina mao.

Posted: Sun 03 Nov, 2002 15:31
by Lotus
Staffan wrote:Hello!


Bilen står fortfarande på verkstaden och blir troligtvis klar nästa vecka, har gått 8 veckor nu och man kan ju bli galen för mindre.

Staffan
8 veckor :shock: :shock: Stackare... Vad har hänt med bilen? Själv var min bil på verkstad i 6 veckor och det tyckte jag var en lång tid....