Page 1 of 1
Bilder på nya Lambon!
Posted: Tue 04 Mar, 2003 11:41
by Guest
Posted: Tue 04 Mar, 2003 13:05
by Joakim
Snygg, dock väldigt lik våran döda M250
http://www.pistonheads.com/lotus/m250/m250-dead.htm
gillar lotusen bättre..

Posted: Tue 04 Mar, 2003 13:44
by Guest
Jo, M250 var (är) otorligt snygg. Det går ju rykten att M260 är på gång och ska lanseras i januari nästa år. Vem vet?
Posted: Tue 04 Mar, 2003 14:09
by Mgz
Mycket snygg! Det finns iofs inget att jämföra med på bilderna men den ser ut att vara ganska liten och kompakt, det är lite F355 över "stansen".
Proportionerna är jättefina, mycket bättre än både F360 och Murcielago.
Bakifrån blir intrycket lite rörigare, men jag gillar verkligen att man ser växellådshuset i diffusorn.
Betyg: 4,5 (Momo?)rattar

Posted: Thu 06 Mar, 2003 19:35
by patrik
Märks att vi e en bunt bil tokar!!
