Jag söker garage.....
Posted: Sun 02 Feb, 2003 15:05
Jag blir utan garage den sista mars och söker nu med ljus och lykta efter ett garage till min ögonsten. Enda kraven är att det inte får vara av typen parkeringsgarage och att det ska ligga inom en radie på c:a 5 mil från Stockholm. Jag delar gärna med någon annan Lotus fantast. Observera att jag bara ska förvara bilen - inte meka i första hand..... Önskvärt med ett eluttag för batteriladdaren. Inget krav på värme !!!
Jag är beredd att betala bra hyra !
Jag är beredd att betala bra hyra !