Elise s1 svensksåld

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
Magnusc
Användare
Posts: 2
Joined: Wed 31 Aug, 2005 19:26
Location: Stockholm

Elise s1 svensksåld

Post by Magnusc »

Bil i mkt fint skick säljes pga för många i familjen. Bilen är mkt påkostad och bör ej förväxlas med en standard...

Lotus Elise
1998 uttagen 1999,
Svensksåld av Wendels
Titangråmetallic med svart läderklädsel -snyggaste färgen:)
Full dokumentation
Ej Tävlings eller bankörd
Effekt vid bromsning 155hk, 175NM (Innan ITG racingluftfilter
monterades).
Pris 249 000kr
Nyservad med ny kamrem.

Extra utrustning:
- Motoruppgradering Thielert 150hk
- PTP Sportavgassystem
- ITG racingluftfilter
- Metallic
- Läderklädsel
- Hardtop i kolfiber (6 kilo)
- Extra driving lights
- Bagageräcke (fästs med sugproppar)
- Lotus bagageremmar
- Kraftigare batteri
- Mattor (original Lotus)
- Förvaringsnät (original Lotus)
- Passagerar fotstöd (original Lotus)
- Radioförberedd (original Lotus)
- CD Stereo Clarion med extra mittbaslåda Pioneer
- Lampglas (original Lotus)
- Stenskottsskyddstejp extra (original Lotus)
- Skruvfästen för losstagning av lampglas
- Bagagerum inklätt
- Extraljus fram (original Lotus)
- Lampskydd fram till extraljus
- Dammskydd svart (över kupén)
- Skyddsöverdrag grönt med Lotuslogga (original Lotus)
- Verkstadshandbok
- Service&reservdelshandbok
Aluminiumtillbehör:
Fönstervevar,Dörrsidesskruvar,Blinkers&vindrutereglage,Värme&fläktreglage,Ljus&övr
knappar,Oljelock,
Handbromsspak, Växelkuliss, rostfria skruvar

Maila mig alt slå en signal
carlborg@spray.se

08 - 781 66 12
User avatar
Marcus N
Forumveteran
Posts: 494
Joined: Wed 24 Sep, 2003 17:32
Location: Helsingborg, Skåne
Contact:

Post by Marcus N »

fortfarande till salu?
Magnusc
Användare
Posts: 2
Joined: Wed 31 Aug, 2005 19:26
Location: Stockholm

Post by Magnusc »

marni969 wrote:fortfarande till salu?
Eventuellt, bilen finns kvar. Slå mig en signal om du är intresserad

08 - 781 66 12

Mvh

Magnus
User avatar
Marcus N
Forumveteran
Posts: 494
Joined: Wed 24 Sep, 2003 17:32
Location: Helsingborg, Skåne
Contact:

Post by Marcus N »

hade varit intresserad om priset varit lägre har en maxbudget på 200K
stenbra
Användare
Posts: 2
Joined: Sun 14 Aug, 2005 17:40
Location: Stockholm

Stolar köpes

Post by stenbra »

Jag söker ett par Europastolar, S2/TC. Det kan fungera med andra stolar om de är lika smala. Sparco är för feta.
Innerhandtag saknas också, med fästen.
Sten BråkenhielmImage
Post Reply