Page 1 of 1
Mardrömsstäder
Posted: Wed 22 Jan, 2003 18:23
by Lotus
Hej igen nu är jag tillbaka ifrån Kina därför har jag inte varit här på ett tag. Nu är det slut på lugnet igen

Shanghai och Peking är nog de värsta städer jag någonsin varit i, nolltrafik vett. Gående, cyklar och bilar huller om buller i en enda röra

Ett enkel sätt att få hjärtstillestånd är att sätta sig i Lotusen (om man hade den med sig) och försöka köra 100 meter

Har någon varit i städer man bör undvika i Sverige eller utlandet?
STÄDER!
Posted: Thu 23 Jan, 2003 14:28
by patrik
Klart jag har!
Men inte på dettavis du beskriver!
jag hatar alla ställen där de sätter upp farthinder

pg att jag kommer ej över en del!

men man kan krypa över en del som en

Posted: Thu 23 Jan, 2003 14:43
by Lotus
Här i Onsala har kommunen satt vägbulor på Landsvägen

Vem kom på farthinder i form av vägbulor, (troligtvis en som kör en Jeep.) Okey du kör LÅNGSAMT över dem men när du accar på igen så släpper du ju ut mer skit i luften än om du höll konstant hastighet. Så då blir man ju miljöskurk istället.

Posted: Thu 23 Jan, 2003 15:02
by patrik
håller med dig om att det e så idiotskt!!
min front skrapa förut, men nu kommer jag ej ens över!! ( har front läpp på)
Posted: Thu 23 Jan, 2003 16:19
by Lotus
Tala om att hänga läpp

Posted: Fri 24 Jan, 2003 10:04
by patrik
japp!!
