En annan väldigt engelsk bil....
Posted: Sat 04 Jan, 2003 11:27
Väldigt långt ifrån Lotus, men skriv gärna vad ni tycker...
Premiär på måndag!




Premiär på måndag!




Lotus Car Club of Sweden's Official Forum
http://lccs.nu/forum/



