Page 1 of 1

En annan väldigt engelsk bil....

Posted: Sat 04 Jan, 2003 11:27
by Guest
Väldigt långt ifrån Lotus, men skriv gärna vad ni tycker...

Premiär på måndag!

Image
Image
Image
Image

Posted: Sat 04 Jan, 2003 12:56
by Lotus
När jag såg bilen på bilden tänkte jag på de tre små grisarna  :eek: Kan det bero på frampartiet som ser ut som ett gristryne?

Posted: Sat 04 Jan, 2003 17:47
by EH
Somna om Admin! :multi: