Page 1 of 1

God jul! Här får ni en liten julklapp!

Posted: Tue 24 Dec, 2002 10:35
by Guest
Som "forumägare" måste man väl visa sitt engagemang och skriva ett inlägg på självaste julafton!

God jul alla Lotusentusiaster önskar Peter

Posted: Tue 24 Dec, 2002 12:11
by Per-Ola
Självklart måste man in och checka web-forumet även på julafton.

God Jul till er alla  :wave:

Per-Ola

Posted: Thu 26 Dec, 2002 18:10
by EH
Jag tror inte Mr Chairman hajade riktigt vad det var för unik bild här ovanför! :shock:

Posted: Fri 27 Dec, 2002 12:06
by Per-Ola
Jodå, Mr Chairman tror nog att han hajade. Det är iallafall misstänkt likt en ny Exige baserad på Elise S2, eller?

Per-Ola

Posted: Fri 27 Dec, 2002 19:13
by Guest
Per-Ola wrote:Jodå, Mr Chairman tror nog att han hajade. Det är iallafall misstänkt likt en ny Exige baserad på Elise S2, eller?

Per-Ola
Därom tvistar de lärde..... :multi:

Posted: Fri 27 Dec, 2002 19:18
by EH
Ja, det har gått rykten om att Lotus aldrig kommer att göra en ny Exige pga för liten målgrupp, men de lyckades ju skrapa ihop strax över 600 körglada själar sist, och det borde väl räcka för en så liten tillverkare.

Det är en av de bilder som låg ute några timmar i somras innan Lotus lyckades få administratören av det forumet att ta bort dem.
Admin på detta forum är kanske inte lika medgörlig :lol:
Trodde vi skulle få stora VIPtouren på fabriken nån gång, men det är nog kört nu.

Posted: Fri 27 Dec, 2002 19:23
by Guest
Eftersom julen är slut så är bilden nu borta!

Ibland är det härligt att vara Admin!  :wave:


Mvh