Smeek wrote:
Tror jag är ganska såld ändå faktiskt Nu blir det bara att spara till en chrome-orange cup 240! Alternativt vit. Kommer fan sakna cabbe-livet bara.. I löv it.
Chrome orange FTW!
Är i Götet den 20 Juli om du vill kika...
Fan så trevligt! Det är ju en stor bilträff nu IKEA bäckebol 4 juli som jag ska på. Men om du tittar förbi den 20'e så vill jag absolut kolla :) Körde du en orange oxå ? =)
Smeek wrote:
Verkar så bökigt bara :P Men skönt iaf att det går om man nu skulle känna sig tvungen!
Jag har hardtop till min Elise, den satt på när jag köpte den. Det första jag gjorde var att skruva av den och sen jag köpte bilen har hardtopen inte åkt på en enda gång. Jag kör bara på sommaren och i fint väder och då ska taket av :)
Hehe, ja köra utan tak är fantastiskt när vädret är riktigt varmt och gött. Sen får man ju lite gratis solbränna med