Page 3 of 3
Re: 2-Eleven
Posted: Mon 03 Sep, 2012 14:01
by Nillet
Tihi, nummerplåt...
DNF - Did Not Finish
Re: 2-Eleven
Posted: Mon 03 Sep, 2012 14:54
by Graf Orlok
Ha! Min Exige fick nästan samma regnummer! Också en DNF och vi skrattade gott åt det. Eller mina kollegor skrattade... Åt mig... :/
Jag är bara tolv nummer ifrån.

Re: 2-Eleven
Posted: Mon 03 Sep, 2012 16:32
by STELL
Nillet, Då vet vi att du dyker opp på årsmötet i nyinköpt bil?
Re: 2-Eleven
Posted: Wed 05 Sep, 2012 16:22
by Josen
Riktigt bra, innebär att man kan ta hem en själv och regga med denna som predjukat

Re: 2-Eleven
Posted: Fri 21 Sep, 2012 15:58
by pierre.a
Nu har 2-Eleven fått ett nytt hem!
Pierre Andersson
Re: 2-Eleven
Posted: Fri 21 Sep, 2012 21:04
by STELL
Stort GRATTIS till nya ägaren
Njut ordentligt
Re: 2-Eleven
Posted: Sat 22 Sep, 2012 16:51
by Lasse H
Även mina gratulationer till nye ägaren !
Är det möjligt att få reda på i vilken landsända
bilen numera bor ?
hälsn
Lasse H
Re: 2-Eleven
Posted: Sat 22 Sep, 2012 18:14
by Stefan_A
Lasse H wrote:Även mina gratulationer till nye ägaren !
Är det möjligt att få reda på i vilken landsända
bilen numera bor ?
hälsn
Lasse H
Öland enligt Transportstyrelsens sms-tjänst
Re: 2-Eleven
Posted: Sun 23 Sep, 2012 08:21
by pierre.a
Det stämmer mycket bra, och det roligaste är att jag tror nya ägaren kommer använda bilen till det den är avsedd för och inte kommer samla damm i ett garage!
Pierre Andersson
Re: 2-Eleven
Posted: Sun 23 Sep, 2012 11:54
by Lasse H
Mycket trevligt att höra ! Då kanske man kan hoppas på att
få se bilen på några av kommande säsongs banträffar.
Pierre, har ni planer på att importera fler 2-11 ?
Vad tror du om möjligheterna att regga fler sådana här i Sverige ?
hälsn
Lasse H
Re: 2-Eleven
Posted: Mon 24 Sep, 2012 11:38
by pierre.a
Jag har väl inga planer på att ta hem några fler 2-11 om inte någon beställer en bil.
Var bara att jag gett mig f-n på att det skulle gå att regga en sån i Sverige, många sa att det var omöjligt vilket det inte var!
Det ska väl vara fullt möjligt att regga flera, bara rätt papper finns.
Pierre