Gotland Ring 10 maj 2008 - 2-3 platser kvar.....

Träffar, bankörningar, möten etc.
Eva
Forumadministratör

Post by Eva »

oodsell wrote:... Det är hög tid att komma och prova Gotland Ring, även om det ligger utanför fel kustremsa. ...
Nej, nu måste jag lägga mig i!
Jag ville jättegärna följa med till Gotland, rosornas ö, för att kolla in läckra bilar på banan, även om man som åskådare blir bra "genomblåst" där, men jag får inte ihop almanackan riktigt ...

Men vadå fel kustremsa ... hrmpf ... jag kan tala om att det ligger inte vid kusten, det ligger en bit in ... :winking:

/Eva  :wave:
Kassör i LCCS
Lasse H
Svårt Lotus-beroende

Post by Lasse H »

Eva !

Utan att ha åsikter om vad som är Sveriges framsida respektive
baksida så vill jag göra följande språkliga kommentar.
En ö har ingen kust, den har en strand. Kust har fastland.
Undantag är så stora öar att de är kontinenter (Australien)
eller länder (Island).
Därför kan vi utgå från att Odsell menar ostkusten och ej Gotlands
strand ! :znaika:

hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Eva
Forumadministratör

Post by Eva »

Tack magistern! :-D

/Eva  :wave:
Kassör i LCCS
Lasse H
Svårt Lotus-beroende

Post by Lasse H »

Precis !

hälsn
Lasse H
per
Stamgäst

Post by per »

Jag är på. Vadär i september och åkte. Banan är bra men det finns inte mycket runt omkring. Ett tips är att beställa catering så att vi sllipper åka till OK och käka varmkorv med mos. :)
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

per wrote:Jag är på. Vadär i september och åkte. Banan är bra men det finns inte mycket runt omkring. Ett tips är att beställa catering så att vi sllipper åka till OK och käka varmkorv med mos. :)
Tack för tipset. Allt detta är ordnat.

http://www.stefan.hasselgren.biz/Gotlan ... aj2008.htm

Skicka din anmälan till mig.

Stefan
mogge
Forumberoende

gotland ring

Post by mogge »

shasselg wrote:
per wrote:Jag är på. Vadär i september och åkte. Banan är bra men det finns inte mycket runt omkring. Ett tips är att beställa catering så att vi sllipper åka till OK och käka varmkorv med mos. :)
Tack för tipset. Allt detta är ordnat.

http://www.stefan.hasselgren.biz/Gotlan ... aj2008.htm

Skicka din anmälan till mig.

Stefan
Bre Stefan, vi klarar oss nog själva, med lite hjälp, Gotland är är inte mer ''outback'' än övriga SE.

Morgan
Elan S1,Elan S2, Elan Coupe', Elise S1-96, Exige-07 och en biltrailer.
shasselg
Forumberoende

Status

Post by shasselg »

Jag har nu fått in 29 betalande – tusen tack. Jag behöver 33 för att nå breakeven enl nuvarande kalkyl så jag tar fortfarande emot anmälningar både till ordinarie lista och reservlistan enligt principen ”first come first serve”. Som jag har sagt tidigare betalar jag tillbaka pengarna om vi hittar en alternativ bil så det är låg risk att betala in....Det är heller ingen risk att evenemanget blir inställt eller kommer att kosta mer för jag har ytterligare ca 10 som hört av sig och vill komma (Modsport/Porschebilar) som jag satt på hold för att prioritera det urval jag presenterade först, då det finns fortfarande platser kvar för ”de lätta bilarna”.

God Jul och Gott Nytt År önskar jag alla.
Nillet
Forumadministratör

Re: Status

Post by Nillet »

shasselg wrote:Jag har nu fått in 29 betalande – tusen tack. Jag behöver 33 för att nå breakeven enl nuvarande kalkyl så jag tar fortfarande emot anmälningar både till ordinarie lista och reservlistan enligt principen ”first come first serve”. Som jag har sagt tidigare betalar jag tillbaka pengarna om vi hittar en alternativ bil så det är låg risk att betala in....Det är heller ingen risk att evenemanget blir inställt eller kommer att kosta mer för jag har ytterligare ca 10 som hört av sig och vill komma (Modsport/Porschebilar) som jag satt på hold för att prioritera det urval jag presenterade först, då det finns fortfarande platser kvar för ”de lätta bilarna”.

Speedsterägare kör gärna på bana och är därför inte med i LCCS. Om det är OK med dig kan jag lägga en blänkare/"inbjudan" på Valhalla (Svenskdelen på vx220.org.uk).
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

Nillet wrote:
shasselg wrote:Jag har nu fått in 29 betalande – tusen tack. Jag behöver 33 för att nå breakeven enl nuvarande kalkyl så jag tar fortfarande emot anmälningar både till ordinarie lista och reservlistan enligt principen ”first come first serve”. Som jag har sagt tidigare betalar jag tillbaka pengarna om vi hittar en alternativ bil så det är låg risk att betala in....Det är heller ingen risk att evenemanget blir inställt eller kommer att kosta mer för jag har ytterligare ca 10 som hört av sig och vill komma (Modsport/Porschebilar) som jag satt på hold för att prioritera det urval jag presenterade först, då det finns fortfarande platser kvar för ”de lätta bilarna”.

Speedsterägare kör gärna på bana och är därför inte med i LCCS. Om det är OK med dig kan jag lägga en blänkare/"inbjudan" på Valhalla (Svenskdelen på vx220.org.uk).
Helt ok för mig. Jag tycker det är roligt om det blir lätta bilar!
Nillet
Forumadministratör

Post by Nillet »

shasselg wrote:
Nillet wrote:

Helt ok för mig. Jag tycker det är roligt om det blir lätta bilar!
Har lagt in en tråd, hoppas det är fler som nappar!
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... opic=59994
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
Lasse H
Svårt Lotus-beroende

Post by Lasse H »

Bra initiativ, Niklas !

hälsn
Lasse H

Och God Jul och Gott Nytt År till alla forumbesökare !!!!  :beer:
AB
Forumberoende

Post by AB »

är det fullt ??
Anders/Elise 111R
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

Hej,

Det är fullt så tillvida att jag nu tar in betalning för reservplatserna. Av erfarenhet vet jag att det blir en del avhopp ju närmare vi kommer. Då du eventuellt nu blir reserv 3 tror jag inte att det är några problem. Eventuellt bestämmer vi oss för att ta in fler bilar också, t ex upp till 40 och då är det inga problem. Som jag skriver på länken också betalar jag tillbaka pengarna om det inte skulle lösa sig.

Stefan
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

...pga några sena avbokningar finns det någon plats kvar...innan den 21 april kan jag fixa färja, efter detta är det bara bandagen/boende/mat som finns kvar...först till kvarn...PM mig om du är intresserad.
Post Reply