Re: Lotus Excel
Posted: Sat 08 Sep, 2012 10:47
Grattis
Ser ut som en bil som jag har sett innan.
Lödde brukar vara ett mycket trevligt ställe att träffas på tisdagskvällar, men tror att det är slut för sommaren. Jag blir väldigt nyfiken på din bil, Så om du är ute och kör och närmar dig Lund så slå en signal. Bjuder på kaffe och mycket Lotus snack.
Välkommen i EXCEL ligan.
Hälsningar
Patrik.
Ser ut som en bil som jag har sett innan.
Lödde brukar vara ett mycket trevligt ställe att träffas på tisdagskvällar, men tror att det är slut för sommaren. Jag blir väldigt nyfiken på din bil, Så om du är ute och kör och närmar dig Lund så slå en signal. Bjuder på kaffe och mycket Lotus snack.
Välkommen i EXCEL ligan.
Hälsningar
Patrik.