Tack för alla grattisar!
Bra gick det på hemresan. I sådär 85 km/h i snö, mörker och regn

. I Norrköping slutade det regna och Norsholm gick det att ta av taket och ta på mössa.
Anna har provkört och godkänt, med förbehållet att Seven är bättre...

Vi har ju flera stora grabbar och ett par har åkt med liksom Ivar 8 bast och Agnes 6 bast. Ivar var ju förtjust

medan Agnes var slok-örad

när Anna och du var förbi hemma hos oss och visade bilen innan affären. Hon tyckte inte det var en bra ide'

att köpa Elise, men efter att ha blivit skjutsad en sväng

med bilbarnstol i passagerarsätet så hon såg vägen ordentligt så har hon ändrat sig och gillar den

.
Jaguar? Det är väl ett djur? Hobbybilar heter väl Lotus, eller?