Page 2 of 2
Posted: Wed 26 Mar, 2003 07:44
by Lotus
Nu finns det 1st. -87 mindre i Sverige då Magnus bil lämnat landet för ny Tysk ägare.

Posted: Wed 26 Mar, 2003 15:33
by HC
Men här är ju en av de som finns kvar ! ...ännu
http://www2.blocket.se/view/1005918.htm?l=0
Posted: Wed 26 Mar, 2003 16:50
by Lasse
Snygg färg!
Mvh /Lasse

Posted: Wed 26 Mar, 2003 17:20
by Lotus
Den bilen läste jag om i tidningen bilsport när jag skulle köpa min första S3:a. Jag har för mig att han som ägde bilen då hade någon blomsteraffär. Röd med beige läder och svarta mattor. Läcker...hade jag inte haft min bil idag så hade jag köpt denna
