Page 2 of 2
Posted: Tue 01 Jul, 2003 07:50
by patrik
jag har monterat en i fronten som är enkel att ta bort om man så vill!!
Posted: Tue 01 Jul, 2003 13:58
by Mikael_W
fick anmärkning på min Ginetta senaste besiktningen att jag var tvungen att vinkla den mer, lite konstigt de börjar anmärka på det nu för så har den suttit i alla år genom besiktningen..Antar de har blivit mycket hårdare på detta för satt den kvar på nästa år skulle de underkänna bilen..