Posted: Thu 20 Mar, 2003 12:55
Naturligtvis ha Peo rätt, jag kan bara hänföra till järnsläpp i kombination med hög ålder och tillfällig sinnesfrånvaro.
Imperial var/är moderbolaget till bl.a. JPS, Gold Leaf och Embassy.
Jag ställer mig i "skuggan"
Imperial var/är moderbolaget till bl.a. JPS, Gold Leaf och Embassy.
Jag ställer mig i "skuggan"