Page 2 of 2
Posted: Mon 17 Mar, 2003 10:41
by Lotus
Patrik

Posted: Mon 17 Mar, 2003 11:34
by patrik
d e oki!

Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:08
by HC
Det finns ju dom som fixat problemet med Lotus och Ferr... !
http://www.david.mirylees.btinternet.co.uk/the_dino.htm

Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:15
by Lotus
Oh nej! Avundsjuka vad är det?

Härlig att se att det finns fler dårar än jag...hmmmm jag skall nog visa frugan detta, jag får nog ta det försiktigt med henne

ANNARS

:duel: (:bawling:=Jag)
Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:34
by lo918
Finns väl inga problem med Lotus ?
Men det är klart man säger inte nej till en röd bil av annat märke heller
Posted: Mon 17 Mar, 2003 20:19
by Lotus
Det enda problemet med Lotus är väl att det är så svår att sluta köra den

Posted: Mon 17 Mar, 2003 20:26
by Lotus
Det stod en Ferrari 308 GTS hos Bennets

Den Är väldig vacker!!

Röd med beige läder..... Jam Jam.
Posted: Tue 18 Mar, 2003 07:10
by Lotus
Har någon här kört en Ferrari 308? Isåfall hur är den att köra? Har tyvärr bara suttit i en

Posted: Tue 18 Mar, 2003 07:37
by patrik
jag har bara suttit i en, så jag kan ej beskriva!
så du va hos bennets?
bor du nära??
om så kan jag tala om när jag tar mig ned så kan man ju ses!
Posted: Tue 18 Mar, 2003 08:16
by Lotus
Det är ca. 8 mil hem till mig ifrån Bennets söderut vid Kungsbacka.

Posted: Tue 18 Mar, 2003 12:03
by patrik
jag kontaktar dig då det e dax!!
Posted: Tue 18 Mar, 2003 12:20
by Lotus
Skoj
