Page 2 of 2

Posted: Mon 17 Mar, 2003 10:41
by Lotus
Patrik  :bow: :-D

Posted: Mon 17 Mar, 2003 11:34
by patrik
d e oki!  :up:

Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:08
by HC
Det finns ju dom som fixat problemet med Lotus och Ferr... !

http://www.david.mirylees.btinternet.co.uk/the_dino.htm

Image

Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:15
by Lotus
Oh nej! Avundsjuka vad är det? :evilgrin22: :villha: :-D Härlig att se att det finns fler dårar än jag...hmmmm jag skall nog visa frugan detta, jag får nog ta det försiktigt med henne :love25: ANNARS  :krach: :duel: (:bawling:=Jag)

Posted: Mon 17 Mar, 2003 19:34
by lo918
Finns väl inga problem med Lotus ? :wave:
Men det är klart man säger inte nej till en röd bil av annat märke heller

Posted: Mon 17 Mar, 2003 20:19
by Lotus
Det enda problemet med Lotus är väl att det är så svår att sluta köra den :steer: :lol:

Posted: Mon 17 Mar, 2003 20:26
by Lotus
Det stod en Ferrari 308 GTS hos Bennets :-D Den Är väldig vacker!!  :up: Röd med beige läder..... Jam Jam.

Posted: Tue 18 Mar, 2003 07:10
by Lotus
Har någon här kört en Ferrari 308? Isåfall hur är den att köra? Har tyvärr bara suttit i en :(

Posted: Tue 18 Mar, 2003 07:37
by patrik
jag har bara suttit i en, så jag kan ej beskriva!

så du va hos bennets?
bor du nära??
om så kan jag tala om när jag tar mig ned så kan man ju ses!

Posted: Tue 18 Mar, 2003 08:16
by Lotus
Det är ca. 8 mil hem till mig ifrån Bennets söderut vid Kungsbacka.  :wave:

Posted: Tue 18 Mar, 2003 12:03
by patrik
jag kontaktar dig då det e dax!!

Posted: Tue 18 Mar, 2003 12:20
by Lotus
Skoj  :up: