Page 2 of 2

Posted: Thu 06 Mar, 2003 19:30
by patrik
Självklart skall det användas med!!!

Posted: Wed 02 Apr, 2003 11:53
by Lotus
Nu har jag bokat in mig till Tjolöholm, Mantorp, Margaretetorp, och ev. Danmarksresan också, Ferraridagen på Mantorp blir det också :-D Så ni som inte vill träffa mig håll Er borta från dessa träffar :-D :laugh:
(Ursäkta telefon terrorn Per-Ola, Jonas, Gunnar och Patrik, jag kunde inte hålla mig till kvällen) :-D

Posted: Wed 02 Apr, 2003 16:29
by Olof Björland
:race:

Jag kommer gärna och kör på bana. Det var därför jag köpte en Elise.

Ruggigt bra väghållning.
Rolig att köra.
Lågt däckskonto.
Få tekniska problem.
Numera billiga resevdelar (om det behövs några).
Drar lite soppa.

Vi ses den 12/4 på Malmby, den 28/6 på Knutstorp, förmodligen den 11-13/7 på Sv. Sportvagnsmeeting - Knutstorp samt Tjolöholm Classic Show den 25/5.

För övrigt kör jag med den på alla SVKG - Sportvagnsklubben i Göteborg´s slalomtävlingar, sprintrace och banmöten.

Till dess, använd bilen till det den är byggd för: härliga kurvor och sena inbromsningar!

Snabba hälsningar

( ) L ( ) F
o LO f TUS

Slalom innan Tjolöholm

Posted: Fri 11 Apr, 2003 08:41
by Olof Björland
Lördagen den 24/5 klockan 09.00 är alla välkomna att köra slalom på en liten testbana ute på Volvo - Torslanda - TDS/VCI Sörredsvägen - Göteborg. Ring mig för vägbeskrivning. Vi beräknas vara klara senast 12.00.

Detta kan ju vara en fin uppmjukning innan mötet med LCCS samma dag, dagen innan Tjolöholm. Det tar max. 1 timma att köra från Volvo till mötet på härligt kurviga vägar utefter några sjöar.

Arrangör är Sportvagnsklubben Göteborg. Avgift 75:- Välkomna att anmäl Er till mig.

Snabba hälsningar

( ) L ( ) F