Nostalgia Festivalen i Ronneby
-
peter milton
- Forumveteran
-
peter milton
- Forumveteran
Hej
Är det någon som vet vad det kostar att titta på bilarna (Lördag)?
hur lång tid tar det att gå igenom allt, jag har igenteligen bara tid att stanna ett par timmar sedan så ska jag till öland o dansa...
Men man måste ju fylla upp bil kvoten först
//Johan
Är det någon som vet vad det kostar att titta på bilarna (Lördag)?
hur lång tid tar det att gå igenom allt, jag har igenteligen bara tid att stanna ett par timmar sedan så ska jag till öland o dansa...
//Johan
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
Lotus Elise 111s
Lotus Elise 111s
-
peter milton
- Forumveteran
Om inte din bror har något sällskap med sig så borde han ha en biljett extra, det ingår två st i anmälan nämligen.JohanSalo wrote:Hej
Är det någon som vet vad det kostar att titta på bilarna (Lördag)?![]()
//Johan
Annars så kostar det en hundring och några timmar borde räcka för att gå igenom det hela skapligt.
Har kört en Norfolk Mustard Yellow Elise S1 -00.
Klart att man måste dansa, det är ju höjdpunkten på dans kalendern, en vecka med dans varje kväll. kan man ha det bättre?!?Lasse H wrote:Johan !
Dansa !!??!!
Hälsa fästemön.
hälsn
Lasse H
Du har gjort ett bra intryck på Phil, hon gillar dig. Men det viste du väll redan.
Hälsa frun och jycken
//J
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
Lotus Elise 111s
Lotus Elise 111s
Micke !
Helt rätt ! Om man kollar hos djuren så har dom också rytmiska paraderingar för det motsatta könet. Dock bara innan parning !
Fast för en gammal gubbe som jag är det ju enda chansen att få hålla om en ung och vacker flicka (utan att få fläskläpp och bli kallad gubbsjuk) att
hasa sig fram på parketten till musik. Ack ja.....
hälsn
Lasse H
Helt rätt ! Om man kollar hos djuren så har dom också rytmiska paraderingar för det motsatta könet. Dock bara innan parning !
Fast för en gammal gubbe som jag är det ju enda chansen att få hålla om en ung och vacker flicka (utan att få fläskläpp och bli kallad gubbsjuk) att
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Johan,
Entrén är på 120kr. Har Martin ett entréband över? Jag har ena över, men frågan är hur du får tag i det.
3 timmar kan nog räcka om man inte ska koppla av med stämningen i brunnen. Men det kan väl inte vara något problem om det var på kvällen du ska dansa...
Lasse,
Det är väl en perfekt dagstur för dig att komma upp till Ronneby och hälsa på ett tag.
Entrén är på 120kr. Har Martin ett entréband över? Jag har ena över, men frågan är hur du får tag i det.
3 timmar kan nog räcka om man inte ska koppla av med stämningen i brunnen. Men det kan väl inte vara något problem om det var på kvällen du ska dansa...
Lasse,
Det är väl en perfekt dagstur för dig att komma upp till Ronneby och hälsa på ett tag.
/Erik Olsson
SÅLD: Elise 111S -03
SÅLD: Elise 111S -03
-
peter milton
- Forumveteran
Ett tips.... www.realdoll.comLasse H wrote:Micke !
för en gammal gubbe som jag är det ju enda chansen att få hålla om en ung och vacker flicka (utan att få fläskläpp och bli kallad gubbsjuk) att
hälsn
Lasse H
OBS! barnförbjudet....
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
nu börjar tråden spåra ut lite tycker jag..
åter till saken...
jag kommer inte att titta in, tycker inte det är lönt att betala om man inte kan satanna och njuta av utställningen.
Lycka till för er som ställer ut, vädrets makter är på er sida....
//Johan
åter till saken...
jag kommer inte att titta in, tycker inte det är lönt att betala om man inte kan satanna och njuta av utställningen.
Lycka till för er som ställer ut, vädrets makter är på er sida....
//Johan
Lotus Elise 111s
Lotus Elise 111s
Micke !
En riktig Lotus-tjej, verkar det som !
(lovar att jag bara tittade på vinjetten...cross my heart, hope to die)
Då menar jag alltså inte på grund av formerna utan pga att "hon" ej väger något ! En perfekt passagerare i en lätt sportbil.
Fast hon kanske får ta något på sig så att hon ej blir förkyld.
hälsn
Lasse H
En riktig Lotus-tjej, verkar det som !
(lovar att jag bara tittade på vinjetten...cross my heart, hope to die)
Då menar jag alltså inte på grund av formerna utan pga att "hon" ej väger något ! En perfekt passagerare i en lätt sportbil.
Fast hon kanske får ta något på sig så att hon ej blir förkyld.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,