Page 2 of 2

Posted: Thu 02 Mar, 2006 18:00
by Lasse H
Mikael !

Skälet till att de flesta Ferrari säljes med paddlar är att bilarna ofta
säljes till personer som inte söker en sportbil utan en statuspryl
(nu fick jag säkert många nya vänner !).
 :bang:


hälsn
Lasse H

Posted: Thu 02 Mar, 2006 18:04
by EXCEL,PATRIK.
Som älskare av lite äldre bilar, eller bilar med gammal charm så ska det vara en riktig vx-spak. Paddlar har man i mindre flytetyg och inte i bilar.
Du har alltid vänner här Lasse H.

Må gott.
Patrik.

Posted: Thu 02 Mar, 2006 18:22
by Rickard
Lasse H wrote:Mikael !

Skälet till att de flesta Ferrari säljes med paddlar är att bilarna ofta
säljes till personer som inte söker en sportbil utan en statuspryl
(nu fick jag säkert många nya vänner !).
 :bang:


hälsn
Lasse H
Instämmer, så nu kan "ovännerna" tycka illa om en till på detta forum :-D

Posted: Thu 02 Mar, 2006 20:32
by Mikael_W
har inte E-gear fått rätt mycket kritik i början för de rasat i hop, har iofs inte prövat någon av dem.

Paddlar sitter det väl också i F1 bilar och de är väl inga statusbilar :-D

Automatare är ju en sak (urtråkigt) men med paddlar borde man ju kunna spara in rätt mycket tid.