Synd att vi inte hann prata. Men det viktiga var ju att köraSupersonett wrote:Speedstern var jagNillet wrote:Det gick, en annan Speedster körde i mitt ställe. Han lät mycket nöjd.![]()
Kanon kul träff 1000 % bättre än allt jag varit på förut.
Nu är det kört, blivit ban bite´n , letar redan r-däck, behöver man säga mera......
Får väl bli att pynta in lite medlems pengar här och åka på mera träffar
Du är välkommen i LCCS. Här på hemsidan står hur du anmäler dig.