Kinnekulle 5-6 maj

Träffar, bankörningar, möten etc.
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Post by Göran »

Supersonett wrote:
Nillet wrote:Det gick, en annan Speedster körde i mitt ställe. Han lät mycket nöjd.
Speedstern var jag  :wave:

Kanon kul träff 1000 % bättre än allt jag varit på förut.
Nu är det kört, blivit ban bite´n , letar redan r-däck, behöver man säga mera......

Får väl bli att pynta in lite medlems pengar här och åka på mera träffar :flag:
Synd att vi inte hann prata. Men det viktiga var ju att köra :lol: Kul att du delar min uppfattning om ett bra arrangemang.
Du är välkommen i LCCS. Här på hemsidan står hur du anmäler dig.
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Post Reply