patrik wrote:det e så sant så, gillar även den typen av banor men skulle va kul att få köra på typ mantorp, iom att jag missa denna förra året!
ja vi får väll se va 2005 ger oss!! =)
Kolla in Gotland Ring och dess södra slinga som blir klar 2005. Den rakan måste passa ...... plus den redan fantastiska norra slingan.
Dvs södra slingan visar vad bilen kan och norra vad föraren kan.
(Jag undanber mig kommentarer från vissa initierade)
va på ringen i höstast o det va helt oki, lite hal bana iom att den e så ny, så bilen gick brett då man gasade =) o rak sträckan var helt oki, har ej sett bilderna på hur den nya banan kommer bli men det blir väll oki!!
Planeringen för bankörning 2005 ser ut som följer
Kristi Himmelfärds helgen Kinnekulle arrangör: SVKG
22/ 5 Gotland Ring Arrangör: Maserati klubben
19/6 Kinnekulle Ring Arrangör: Ferrari-, Lotus-, Maserati och Miataklubben
10/7 Gelleråsen Arrangör: Ferrari-, Maserati- och Miataklubben
Notera att det än så länge inte är spikat.
:wave:
Mycket bra ! Precis den sorts samarbete med andra märkesklubbar som gör det möjligt att få tillgång till banåka till överkomligt pris.
Behöver du någon hjälp i samband med listade (eventuella) aktiviteter ? Gissar att du kommer till att vara "tävlings"-ledare ?
bästa hälsningar
Lasse H
Hörby
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Lite nyfiken på hur det funkar.
När börjar det bli dax att anmäla sig. En månad innan?
Vissa anmälningar sköts via forumet. Men det är ringa till ansvarig som gäller? Eller de dyker upp här i frumet också?
Mitt enda deltagande (Klubbkampen i Lund) hittills sköttes via forumet.
Speedstervännerna kanske är intresserade av att "våldgästa" bankörningarna. Får de det? Utan att vara medlem i LCCS?
Information om anmälning, kostnad m m kommer med Winners Choice nr 1 2005. Utkommer i mitten/slutet på mars.
För att deltaga i evenemang som LCCS erbjuder så förutsätter det att man är medlem i klubben. Finns det ytterligare Speedsterägare som vill bli medlemmar är de självklart välkomna.
Hälsar
Per-Ola
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
Per-Ola wrote:Information om anmälning, kostnad m m kommer med Winners Choice nr 1 2005. Utkommer i mitten/slutet på mars.
För att deltaga i evenemang som LCCS erbjuder så förutsätter det att man är medlem i klubben. Finns det ytterligare Speedsterägare som vill bli medlemmar är de självklart välkomna.
Hälsar
Per-Ola
Tackar
låter bra då vi är några stycken som har samma intressen