Önskar Exige/Elise-ägare till reportage!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Android
Användare
Posts: 1
Joined: Thu 07 Nov, 2002 09:37
Location: Västerås
Contact:

Önskar Exige/Elise-ägare till reportage!

Post by Android »

Hej folk! Jag är webbredaktör och motorjournalist och driver sajten ZON Bil, på adressen http://bil.zon.se/
Jag har länge haft ett gott öga till Elise och Exige, men aldrig varit närmare än att få klämma lite på plasten och drömma mig bort en stund.

Om det finns några i närheten av Västerås/Stockholm som har lust att ställa upp på ett reportage om sig själva och om bilarna så är jag på direkt. Jag tänkte mig att vi kunde filma lite, fota massor och skriva en del.

Igår la jag ut reportaget om 8 3000GT-ägare som jag träffade förra tisdagen. Läs gärna så ser ni ungefär hur ett Elise/Exige-reportage kan se ut:
http://www.zon.se/bil/tester/3000gt/

Jag inser att tiden är knapp, och troligtvis har de flesta av er ställt undan pärlorna, men man kan ju ha tur...

Vi hörs!
Webbredaktör på http://bil.zon.se/
Guest

Post by Guest »

Hej,

Jag kan förmodligen ställa upp, men det beror ju på vädret. Om det är fint väder i helgen kanske vi kunde träffas. Så vitt jag vet finns det bara en Exigeanvändare på detta forum....

Mvh
User avatar
kotten
Forumveteran
Posts: 567
Joined: Fri 25 Oct, 2002 08:23
Location: Linköping

Post by kotten »

Hej Zon.com

Jag ställer naturligtvis också upp, men det bästa vore ju förstås om vi kunde vänta tills våren så blir reportaget extra bra.
Post Reply