Mardrömsstäder

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Mardrömsstäder

Post by Lotus »

Hej igen nu är jag tillbaka ifrån Kina därför har jag inte varit här på ett tag. Nu är det slut på lugnet igen  :eyes2: Shanghai och Peking är nog de värsta städer jag någonsin varit i, nolltrafik vett. Gående, cyklar och bilar huller om buller i en enda röra :shock: Ett enkel sätt att få hjärtstillestånd är att sätta sig i Lotusen (om man hade den med sig) och försöka köra 100 meter :steer: Har någon varit i städer man bör undvika i Sverige eller utlandet?
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
patrik
Forumberoende
Posts: 223
Joined: Wed 20 Nov, 2002 12:02
Location: Katrineholm

STÄDER!

Post by patrik »

Klart jag har!

Men inte på dettavis du beskriver!
jag hatar alla ställen där de sätter upp farthinder  :down: pg att jag kommer ej över en del!  :bang: men man kan krypa över en del som en  :slow:
MVH
__________________
Patrik Andersson

Esprit SE -91 "Modifierad" TILL SALU!! BUD
http://www.blocket.se/vi/11622848.htm?ca=12_s&last=1
se repotage i Bilsport nr 20 -04 sid 50-53
Fyndbörsen nr 3 -06 sid 14-15
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Här i Onsala har kommunen satt vägbulor på Landsvägen  :bang:  :bang: Vem kom på farthinder i form av vägbulor, (troligtvis en som kör en Jeep.) Okey du kör LÅNGSAMT över dem men när du accar på igen så släpper du ju ut mer skit i luften än om du höll konstant hastighet. Så då blir man ju miljöskurk istället.  :nothing:
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
patrik
Forumberoende
Posts: 223
Joined: Wed 20 Nov, 2002 12:02
Location: Katrineholm

Post by patrik »

håller med dig om att det e så idiotskt!!

min front skrapa förut, men nu kommer jag ej ens över!! ( har front läpp på)
MVH
__________________
Patrik Andersson

Esprit SE -91 "Modifierad" TILL SALU!! BUD
http://www.blocket.se/vi/11622848.htm?ca=12_s&last=1
se repotage i Bilsport nr 20 -04 sid 50-53
Fyndbörsen nr 3 -06 sid 14-15
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Tala om att hänga läpp :lol:
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
patrik
Forumberoende
Posts: 223
Joined: Wed 20 Nov, 2002 12:02
Location: Katrineholm

Post by patrik »

japp!! :(
MVH
__________________
Patrik Andersson

Esprit SE -91 "Modifierad" TILL SALU!! BUD
http://www.blocket.se/vi/11622848.htm?ca=12_s&last=1
se repotage i Bilsport nr 20 -04 sid 50-53
Fyndbörsen nr 3 -06 sid 14-15
Post Reply