har inte prisutvecklingen på Elise varit ganska brant!
vet bara att när jag först såg den på en motormässa i malmö så kostade den 240k någon som har koll på exact den har varit tills nu?
Nypriser på Elise S1, S2
-
Guest
Hej,marni969 wrote:Har Wendels någon hemsida?
Välkommen till forumet. Skriv gärna ditt namn i signaturen. Du kan läsa forumets regler här viewtopic.php?t=242
Och....nej, tyvärr, Wendels har inte en hemsida. Däremot finns det bra hemsidor hos engelska och tyska återförsäljare.
Det går dock bra att kontakta Wendels på jit@wendels-cars.se
Vi är i full gång med att bygga en ny hemsida. www.wendels.se
går bra att kontakta oss på info@wendels.se och jit@wendels.se
tel. 0410 44467
fax. 0410 44468
Mvh
Johan
WENDELS
går bra att kontakta oss på info@wendels.se och jit@wendels.se
tel. 0410 44467
fax. 0410 44468
Mvh
Johan
WENDELS
-
Guest
Kul! Hoppas att ni lägger upp många fina bilder, fakta, priser etc. Och såklart en länk till detta forumJohan, WENDELS wrote:Vi är i full gång med att bygga en ny hemsida. www.wendels.se
När blir sajten klar?