Nypriser på Elise S1, S2

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Marcus N
Forumveteran
Posts: 494
Joined: Wed 24 Sep, 2003 17:32
Location: Helsingborg, Skåne
Contact:

Nypriser på Elise S1, S2

Post by Marcus N »

har inte prisutvecklingen på Elise varit ganska brant!
vet bara att när jag först såg den på en motormässa i malmö så kostade den 240k någon som har koll på exact den har varit tills nu?
User avatar
Mgz
Forumberoende
Posts: 148
Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
Location: Huskvarna

Post by Mgz »

Wendels har ett antal nya Elise 111S till salu för knappt 440.000 kr och en vanlig S2a kostar väl ca 390.000 kr har jag för mig.
Magnus, Esprit V8-GT
User avatar
Marcus N
Forumveteran
Posts: 494
Joined: Wed 24 Sep, 2003 17:32
Location: Helsingborg, Skåne
Contact:

Post by Marcus N »

Har Wendels någon hemsida?
Guest

Post by Guest »

marni969 wrote:Har Wendels någon hemsida?
Hej,

Välkommen till forumet. Skriv gärna ditt namn i signaturen. Du kan läsa forumets regler här viewtopic.php?t=242

Och....nej, tyvärr, Wendels har inte en hemsida. Däremot finns det bra hemsidor hos engelska och tyska återförsäljare.

Det går dock bra att kontakta Wendels på jit@wendels-cars.se
Johan
Användare
Posts: 3
Joined: Fri 07 Mar, 2003 16:12
Contact:

Post by Johan »

Vi är i full gång med att bygga en ny hemsida. www.wendels.se
går bra att kontakta oss på info@wendels.se och jit@wendels.se
tel. 0410 44467
fax. 0410 44468

Mvh
Johan
WENDELS
User avatar
Mikael_W
Forumadministratör
Posts: 1442
Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
Location: Skåne,Malmö
Contact:

Post by Mikael_W »

kanon, en funktion där man kan boka service mm hade nog varit en bra grej
Mikael, Fisker Karma
Guest

Post by Guest »

Johan, WENDELS wrote:Vi är i full gång med att bygga en ny hemsida. www.wendels.se
Kul! Hoppas att ni lägger upp många fina bilder, fakta, priser etc. Och såklart en länk till detta forum  :bigl:

När blir sajten klar?
Johan
Användare
Posts: 3
Joined: Fri 07 Mar, 2003 16:12
Contact:

Post by Johan »

Vet inte riktigt när den blir klar, jag hör av mig när det närmar sig.

Mvh

Johan
User avatar
Marcus N
Forumveteran
Posts: 494
Joined: Wed 24 Sep, 2003 17:32
Location: Helsingborg, Skåne
Contact:

Post by Marcus N »

Men Johan du måste väl ha koll på prisutvecklingen på Elise i sverige!
Post Reply