Nån som är sugen på en Lotus Elite? Vi köpte in den på vår skola för ca.10 år sedan. Efter att den stått förvarad en längre tid så lackades den i antrazitgrå förra året, motor urplockad då kopplingen behöver bytas, kylaren behöver också bytas, diverse monteringsarbete återstår efter lackeringen. Detta är en ovanlig bil då endast 2800 tillverkades. 25000:- bvsa
Maila för bilder och mer info om intresse finns
Michael
Fordonsutbildningar i Örebro Ab
Micke@fordonsutbildningar.se eller
fullspeedaudi@hotmail.com
lotus elite säljes
Re: lotus elite säljes
Hej
Har du bilen kvar?
Kan du mejla fler bilder?
Vad är kvar att göra, har du pusselbitarna?
Med vänlig hälsning,
Har du bilen kvar?
Kan du mejla fler bilder?
Vad är kvar att göra, har du pusselbitarna?
Med vänlig hälsning,
Mvh / Peter
Medlem 776 sedan 1988
Elise 111R -07, chili red
Volvo V70 -07, bil med drag
Volvo V40 -17
Ducati 750 Supersport -01
Fiat X1/9, renoveringsprojekt
Tidigare Elan S4 SE fhc -68, vit
Ducati 750 Sport -90
Over OV11 (encylindrig roadracer)
Medlem 776 sedan 1988
Elise 111R -07, chili red
Volvo V70 -07, bil med drag
Volvo V40 -17
Ducati 750 Supersport -01
Fiat X1/9, renoveringsprojekt
Tidigare Elan S4 SE fhc -68, vit
Ducati 750 Sport -90
Over OV11 (encylindrig roadracer)