Per-Ola kan du inte fixa detta??
Team Lotus till Mantorp???
Team Lotus till Mantorp???
Hur stor är chansen att få se Lotus på Mantorp liknade den Ferrari hade på Mantorp. Tänk att få se massa klassiker köra på bana samt gå omkring att titta på massa Lotusar på området
Per-Ola kan du inte fixa detta??
Jag tror säkert att det skulle dra folk. Classic Team Lotus kör väl omkring i Europa och visar upp sig då och då kan man inte få dom till Sverige? Jag tror att det skulle bli den största händelsen i klubbens historia!!!!
Per-Ola kan du inte fixa detta??
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.