Visserligen en artikel från Dagens Industri & deras sanningshalt är numera nere i klass med aftonbladets, men ändå lite orosmoln.
http://www.di.se/#!/artiklar/2013/3/18/ ... ver-lotus/
Dålig ekonomi för Lotus ?
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1189
- Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
- Location: Jönköping.
- Contact:
Dålig ekonomi för Lotus ?
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Re: Dålig ekonomi för Lotus ?
Ja tyvärr blir man inte förvånad efter de senaste årens karusell med Mr Bahar vid rodret. Det är bara att hoppas att företaget överlever (och helst inte kommer i kinesisk ägo).
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1189
- Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
- Location: Jönköping.
- Contact:
Re: Dålig ekonomi för Lotus ?
Vår klubb har ju ganska god ekonomi, det kanske är läga att vi köper LOTUS !!? 
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.