Grattis
Ser ut som en bil som jag har sett innan.
Lödde brukar vara ett mycket trevligt ställe att träffas på tisdagskvällar, men tror att det är slut för sommaren. Jag blir väldigt nyfiken på din bil, Så om du är ute och kör och närmar dig Lund så slå en signal. Bjuder på kaffe och mycket Lotus snack.
Välkommen i EXCEL ligan.
Hälsningar
Patrik.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.