Lotus Excel

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
User avatar
EXCEL,PATRIK.
Forumveteran
Posts: 643
Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
Location: Genarp, Skåne.

Re: Lotus Excel

Post by EXCEL,PATRIK. »

Grattis :-D
Ser ut som en bil som jag har sett innan.
Lödde brukar vara ett mycket trevligt ställe att träffas på tisdagskvällar, men tror att det är slut för sommaren. Jag blir väldigt nyfiken på din bil, Så om du är ute och kör och närmar dig Lund så slå en signal. Bjuder på kaffe och mycket Lotus snack.

Välkommen i EXCEL ligan.

Hälsningar
Patrik.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: Lotus Excel

Post by STELL »

Stort grattis och välkommen bland 4 seaters ägarna
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Post Reply