Gott nytt Lotus år !

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Gott nytt Lotus år !

Post by lo918 »

Ja som rubriken säger Gott nytt Lotus år !
Snart är det "halvmuck" (mitten på jan) innan bilen kommer ut igen.

/s
Guest

Post by Guest »

Gott nytt år!

Image
Post Reply