Joakim wrote:Vi kommer gärna (om det inte regnar), dock inte i en Lotus utan i en Jaguar Mk2 från 63.
Familjen får inte plats i en Esprit längre.. (jaggan är ju iallafall engelsk)
JOAKIM
DAX ATT SKAFFA EN LOTUS 4-SEATER ECLAT/ELITE/ EXCEL. MÖJLIGEN EN OMEGA ELLER CORTINA
MINA TJEJER ÄLSKAR BARNSTOL I BAKSÄTET PÅ MIN LOTUS
Last edited by STELL on Fri 28 Aug, 2009 10:02, edited 1 time in total.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Joakim wrote: Finns det några planer (tidsaspekt?) på när det blir avresa från Wickenbergs??
Kommer ni själva att hänga med till rosersberg?
:)
Vi har lovat Stellan att komma i tid för en gångs skull, så avfärd blir väl ca 8:30 ish typ
"Vi" hänger med i form av Lasse med far, barn oklart i skrivande stund.
Jag stannar hemma och städar
/Eva
Ok, vi får se om vi kommer förbi?, det blir nog lite för lång dag för vår lilla wille (800 och 1400), han är ju fortfarande bara en liten plutt! :), menmen vi får se!, vaken vid den tiden lär han ju iallafall vara HAHAHA
Joakim wrote:Vi kommer gärna (om det inte regnar), dock inte i en Lotus utan i en Jaguar Mk2 från 63.
Familjen får inte plats i en Esprit längre.. (jaggan är ju iallafall engelsk)
JOAKIM
DAX ATT SKAFFA EN LOTUS 4-SEATER ECLAT/ELITE/ EXCEL. MÖJLIGEN EN OMEGA ELLER CORTINA
MINA TJEJER ÄLSKAR BARNSTOL I BAKSÄTET PÅ MIN LOTUS
lovar att jag kommer att meddela ersättare lite senare..
Mycket trevligt att se så många nya ansikten i klubben.
Jag tror vi var en mix med ca 50/50 gamla och nya medlemar.
Roligt med både nytt och gammalt
Om jag inte missminner mig totalt så blev vi
Europa
7
Eleven
Esprit
Elise
Exsige
Excel
+ några Omegor som stod för sig själva
Hoppas jag inte glömde någon.
2 av bilarna visades upp vid visningstältet åxå
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Halloj! Vill skicka ut en liten efterlysning. Jag tittade in på träffen och talade som snabbast med ägaren av V8 "jänkar" Espriten. Har en högerstyrd turbo som jag funderar på att konvertera till en vänsterstyrd. Finns en grön S3 Turbo som ägdes av en medlem här på forumet som blivit konverterad i Sverige och skulle vilja få tag i den ägaren.