Jag och EH kommer i alla fall, men vilka andra kommer? Vi bor på First Hotel Linköping.
Tittade på vilka som skrivit mest på forumet, hittade då nedanstående författare. Av dessa tror jag bara att patrik och Per-Ola sagt att de definitivt inte kommer, betyder det att ni andra kommer?
Lotus
patrik
lo918
Joakim
Johnny
plus2
Göran
Lasse
kotten
Per-Ola
Mgz
Staffan
Grönberg
Bengt
Olof Björland
boris
Torbjörn
AnderssoN
HC
AB
Sportbilens dag - vilka kommer?
Fråga (....någon som vet svaret?):
Om man kommer när programmet redan har startat, kommer man då fortfarande in till "Lotus-parkeringen"???
I Linköping förra året var man ju tvungen att vara i tid. Svårt om man är
på morgonen och måste ta det
lugnt pga av polisens "intresse" för sådana här evenemang.
(....ja, jag vet att hotell är ett alternativ
)
Om man kommer när programmet redan har startat, kommer man då fortfarande in till "Lotus-parkeringen"???
I Linköping förra året var man ju tvungen att vara i tid. Svårt om man är
(....ja, jag vet att hotell är ett alternativ
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Jag hoppas att jag kommer beror, lite på väder och vind.
Ingen övernattning = åka hemifrån kl. 05:00 tar ca. 3,5 timmar upp. Sedan står ju brosans bil hos Bennets IGEN!!! Topplock+grenrörs operation
så han lär inte komma. Få se om jag övertalar far min att åka med den röda upp det är ju alltid roligare att åka om man är fler. Känner mig lite utmattat av arbete hemma och på jobbet hinner knapp att äta, åt senast en middag i Tisdags 20/5!!!!! Tala om bantning. Det där pratet om utbrändhet gäller inte mig. Jag har redan brunnit upp.....
Jag vill åka till Mantorp, får se om Kroppen orkar
Men jag är glad ändå

Ingen övernattning = åka hemifrån kl. 05:00 tar ca. 3,5 timmar upp. Sedan står ju brosans bil hos Bennets IGEN!!! Topplock+grenrörs operation
Men jag är glad ändå
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Re: Sportbilens dag - vilka kommer?
Hmm...Admin wrote:Jag och EH kommer i alla fall, men vilka andra kommer? Vi bor på First Hotel Linköping.
Tittade på vilka som skrivit mest på forumet, hittade då nedanstående författare. Av dessa tror jag bara att patrik och Per-Ola sagt att de definitivt inte kommer, betyder det att ni andra kommer?
Det är fler bilar som står på verkstad avs. toppackning etc...- min!
Vet ej om den blir klar i tid.
Per
Gul V8 -96
Gul V8 -96