Hoppas någon likasinnad vill ta över denna fantastiska bil då jag inte hinner använda den tillräckligt mycket.
Vänsterstyrd, full historik, endast tre ägare, trimmad ca 160 hk, oljekylare, 5-växlad, revolutionfälgar + en uppsättning speedlinefälgar, konidämpare, dubbla tankar mm + delar.
Bilen är i mycket bra skick, bilder kan mailas.
Pris 95.000.
Hasse Tullsten
Tel. 08-540 670 98,
070-210 23 68
Lotus Europa S2 -69
Det var med visst vemod jag styrde Europan till Jönköping idag.
Fan den e ju så otroligt skön att köra! Visst, lite skrammel här och var, den är ju engelsk men ändå, vilken känsla!
Men beslutet var taget, ingen återvändo, Europan har ju tyvärr fått stå oanvänd nästan hela sommaren och då det endast finns plats för en sportbil i mitt liv just nu fick den tyvärr stryka på foten.
Desto bättre att den fått en ny husse, Juha från Ängelholm, känns som han kommer kunna ta väl hand om Europan!
Men beslutet var taget, ingen återvändo, Europan har ju tyvärr fått stå oanvänd nästan hela sommaren och då det endast finns plats för en sportbil i mitt liv just nu fick den tyvärr stryka på foten.
Desto bättre att den fått en ny husse, Juha från Ängelholm, känns som han kommer kunna ta väl hand om Europan!