Vårkänslor

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Birger
Stamgäst
Posts: 71
Joined: Tue 18 Mar, 2003 17:04
Location: Malmö

Vårkänslor

Post by Birger »

Image
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Post by Plus2 »

Ahhh. Våren 2002. Året då vi körde som laglösa desperados utan godkänd nummerplåt fram...

Årets riktiga premiär blir väl i Tomelilla 18/4  :wave:

Mvh,
P-O
Post Reply