Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Birger
- Stamgäst
- Posts: 71
- Joined: Tue 18 Mar, 2003 17:04
- Location: Malmö
Post
by Birger »
-
Plus2
- Forumveteran
- Posts: 320
- Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
- Location: Malmö
-
Contact:
Post
by Plus2 »
Ahhh. Våren 2002. Året då vi körde som laglösa desperados utan godkänd nummerplåt fram...
Årets riktiga premiär blir väl i Tomelilla 18/4
Mvh,
P-O