Vi skulle ha bokat Gelleråsen 2003, men....

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Vi skulle ha bokat Gelleråsen 2003, men....

Post by Guest »

Fick besked idag att Gelleråsen redan nu är fullbokad för hela 2003!


mvh
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Post by lo918 »

Några andra banor som kan var aktuella ?
Jag kollade ju med Mantorp, men det var väldigt dyrt.
Emmaboda hyr inte ut till klubbar utan gör reportage numera.

Men köra vill vi ju  :race:

/s
User avatar
DJ
Moderator
Posts: 855
Joined: Thu 05 Dec, 2002 08:37
Location: NL

Post by DJ »

Har ni kollat Motorstadion i Linköping?

/DJ
_____________________________________

Daniel
Lotuslös :(
Guest

Post by Guest »

DJ wrote:Har ni kollat Motorstadion i Linköping?

/DJ
Nej, men du får gärna göra det!

Mvh
Post Reply