Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Guest
Post
by Guest » Fri 08 Nov, 2002 19:38
Fick besked idag att Gelleråsen redan nu är fullbokad för hela 2003!
mvh
lo918
Forumberoende
Posts: 144 Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39
Post
by lo918 » Fri 15 Nov, 2002 14:01
Några andra banor som kan var aktuella ?
Jag kollade ju med Mantorp, men det var väldigt dyrt.
Emmaboda hyr inte ut till klubbar utan gör reportage numera.
Men köra vill vi ju
/s
DJ
Moderator
Posts: 855 Joined: Thu 05 Dec, 2002 08:37
Location: NL
Post
by DJ » Tue 10 Dec, 2002 09:02
Har ni kollat Motorstadion i Linköping?
/DJ
_____________________________________
Daniel
Lotuslös
Guest
Post
by Guest » Tue 10 Dec, 2002 11:28
DJ wrote: Har ni kollat Motorstadion i Linköping?
/DJ
Nej, men du får gärna göra det!
Mvh