Säljes: Stor samling Automobil tidningar

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
silke
Forumveteran
Posts: 579
Joined: Sat 01 Sep, 2007 09:38
Location: Göteborg
Contact:

Säljes: Stor samling Automobil tidningar

Post by silke »

För cirka femton år sedan la jag vantarna på en riktig tidningsskatt, mer än 16 kompletta årgångar av tidningen Automobil i mycket fint skick! Från det allra första numret 1982 fram till och med nummer 2 1998 (plus något/några ytterligare temanummer).

Stor risk att bli sittandes i timtals så fort man slår sig ner och börjar bläddra i tidningarna.. Mycket beroendeframkallande innehåll! Inte minst när man läser alla gamla annonser och inser såna klipp man gått miste om! :-D

Har insett att jag inte kommer få någon "man cave" på plats inom överskådlig framtid där tidningarna skulle komma till sin rätt. Därför är det nu dags för någon annan att få njuta av tidningarna istället för att de skall ligga nerpackade i en flyttlåda!

Vet inte hur många tidningar det är, men vikten av den överfulla flyttlådan uppgår till ca 45kg. En hel del tidningar med andra ord.

Tänker mig att 2000kr skulle vara en rimlig peng för alla tidningar och jag tycker det hade varit roligt ifall någon i Lotusklubben tar över ansvaret för dem!
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests