British Sports Car Meeting 19 Augusti

Träffar, bankörningar, möten etc.
Post Reply
User avatar
Håkan B
Moderator
Posts: 267
Joined: Wed 24 Aug, 2005 13:29
Location: Fagersjö, Stockholm
Contact:

British Sports Car Meeting 19 Augusti

Post by Håkan B »

Här kommer info om årets BSCM. Jag har själv inte möjlighet att hjälpa till eller närvara då det krockar med mitt tävlande på Nostalgia Racing Days. Känner du att du vill hjälpa till eller bara deltaga, så kommer här lite information från årets arrangörer:

"Hej alla brittiska sportbilsklubbar,

British Sports Car Meeting kommer även i år att köras tredje helgen i augusti, närmare bestämt den 19 augusti. Bifogar en annonslogga som kan läggas upp på klubbens hemsida eller i tidningen.

I år startar vi vid parkeringen vid Läggesta station (korsningen E20 och väg 223 mot Mariefred. Vi ser fram emot en fin åktur och hoppas såklart på många deltagare.

Healey-klubben ansvarar i år för banläggningen, men vi kommer att ta hjälp av klubbarna med att hålla i de ca fem kontroller som ska finnas längs banan. Hör av er till mig (Anders Gustafson) som agerar kontaktperson i år med tips på personer och även gärna tips på kul aktiviteter.

Mvh //Anders

Austin Healey Club of Sweden
Anders Gustafson
anders@myhealey.com
+46(0)761150242"
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira :laugh:
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests