Slottsrundan 2007
Tipsrunda med körning efter roadbook (62 km) förbi 5 slott på krokiga vägar kring Eslöv. Rundan avslutas i Eslövspark med fikaställe som säljer glass, bullar, paj, våfflor, korv mm. Det blir priser till de 3 ekipagen med flest rätta svar.
Datum: Söndagen den 19 Augusti
Starttid: 13:30-14:30
Startplats: Bilpartner i Eslöv, Lundavägen 27 Karta
Anmälan genom att sätta in 40:- på LCCS PG 83 97 45-7 senast 13 augusti. Märk inbetalningen med namn och slottsrundan.
Inbjudna är även Ferrari Owners Club och Speedsterägare
Visst kommer jag och förhoppningsvis Elisabeth också. Av de synliga anmälningarna ser det ut som vi endast blir två ekipage. Å andra sidan går ju kvalitet förre kvantitet!
Visst kommer jag och förhoppningsvis Elisabeth också. Av de synliga anmälningarna ser det ut som vi endast blir två ekipage. Å andra sidan går ju kvalitet förre kvantitet!
Bosse
Vad trevligt!
I dagens ínternet-bank-tider så betalar nästan alla sista dagen. Vet korrekt antal på fredag.
Hoppas att vädergudarna är med oss.
Som jag skrivet tidigare så vet jag inte vilka som kommer förrän på fredag. Men det är 3 som meddelat att de kommer, en Lotus, en Opel och en Ferrari. Blir det bara 3 så får alla pris.
Jag kommer att köra ut 10 extra roadbooks så om det är någon eftersläntare så kan de betala på plats. Eftersläntare nr 11 får inte vara med.
Jag tror att jag kan komma också.
I så fall så dyker jag upp i god tid innan 13.30 på
den utlysta samlingsplatsen med avgiften i näven !
Vädret kommer väl att ha viss betydelse åxå.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Jag tror att jag kan komma också.
I så fall så dyker jag upp i god tid innan 13.30 på
den utlysta samlingsplatsen med avgiften i näven !
Vädret kommer väl att ha viss betydelse åxå.
hälsn
Lasse H
Om du inte får med dig en kartläsare kan du alltid dyka upp på slutmålet och sparka däck (=snacka sk*t) utan att betala.
PM:a om du vill ha karta till slutmålet (fast jag får väl guida dig in via telefon trots karta).
Niklas !
Du känner mig alltför väl !!!
Har ingen kartläsare och även med karta kommer jag
själv ej att hitta. Fast det är ju i för mig tämligen väl kända trakter.
Antingen gör jag så att jag hakar på en annan av de deltagande bilarna
och "snyltar" på deras kartläsning (det var så jag lärde känna vår ordförande m hustru för mer än tio år sedan i samband med årsmöte på Talahassa i Helsingborg) eller så får jag reda på var målgången är och kommer dit och snackar och äter våfflor.
hälsn
Lasse
Då kan du passa på att provköra en Caterham CSR 200.
Gunnar Berglind (Caterham Cars Sweden) har en demobil på plats.
Tror man bör boka med Gunnar innan.
hälsn
Lasse H
Då kan du passa på att provköra en Caterham CSR 200.
Gunnar Berglind (Caterham Cars Sweden) har en demobil på plats.
Tror man bör boka med Gunnar innan.