Search found 5 matches

by reza
Tue 22 Jul, 2008 12:48
Forum: Evenemang
Topic: British Car Meet Borgholm 1-3 augusti
Replies: 12
Views: 14150

5 st

Eva wrote:4 st!!

Skandal, det blir ingen Societetspark i år heller då ... :(

Nåja, 4 Espriter på gågatan i Borgholm är inte fel det heller!

/Eva
Nu har jag anmält mig. då blir det 5 Espriter.

/Reza
by reza
Wed 29 Aug, 2007 22:00
Forum: Evenemang
Topic: Torsdagsträffar i stockholm åter igen vid Brostugan!
Replies: 7
Views: 7460

Hej,

Jag ska försöka dycka upp till 19:00.


/Reza
by reza
Wed 30 Nov, 2005 14:00
Forum: Teknik
Topic: hjälp
Replies: 10
Views: 11403

påkörd Lotus

Du har inte fyllt i din profil ordentligt, så vi ser inte var du bor. Det är lättare att hjälpa dig om vi vet lite mer om dig. Jag bor i stockholm. Fram o bak kofångare samt bak under registreringskylten där det står CARGECOOLER. kommer inte ihåg om det var kjolen var sönder ? Jag har pratad med We...
by reza
Tue 29 Nov, 2005 23:00
Forum: Teknik
Topic: hjälp
Replies: 10
Views: 11403

Skadad Lotus

Hej,


Här kommer skadorna på front:
Image

Här kommer skadorna på bak:
Image


 :bang:
by reza
Mon 28 Nov, 2005 15:35
Forum: Teknik
Topic: hjälp
Replies: 10
Views: 11403

hjälp

Hej, Min Esprit S4 har blivit påkörd i helgen. Någon gubbe tog fel på gas och broms. då körde han rakt på min Esprit med sin Jaguar och klämde min bil och MC som var parkerad framför bilen. Det resulterade i förstörd Suzuki 750 GSXR och Esprit. Någon som vet var man kan lämna in bilen för reparation...