Nu har jag anmält mig. då blir det 5 Espriter.Eva wrote:4 st!!
Skandal, det blir ingen Societetspark i år heller då ...![]()
Nåja, 4 Espriter på gågatan i Borgholm är inte fel det heller!
/Eva
/Reza
Nu har jag anmält mig. då blir det 5 Espriter.Eva wrote:4 st!!
Skandal, det blir ingen Societetspark i år heller då ...![]()
Nåja, 4 Espriter på gågatan i Borgholm är inte fel det heller!
/Eva

